אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אם נחים - אז מה אוכלים? שומרים!


היום מנוחה, או השלמות של אליזבת מאתמול (21-15-9 של 60 ק"ג קלין ודיפ טבעות), למי שהחסיר.

מכל מקום, הנה עוד מתכון קל, פשוט, בריא, טבעי וטעים, אידיאלי לארוחת ערב בימי החורף. 
לוקחים חמישה ראשי שומרים (ממליץ לקנות את הרזים-שטוחים, ולא את העגולים -גדולים), שוטפים וחוצים.
שמים בתבנית, מפזרים שמן זית בנדיבות רבה, מפזרים מעל מלח גס וגבינת רוקפור מגורדת (או פרמזן, או שתיהן).
והופ, לתנור ל 20 דקות. יוצא פצצות. גם הקטנצ'יק אצלי זולל את זה בלי הכרה.
מי אמר שבריא לא יכול להיות טעים?
מה אתם אוכלים לארוחת ערב? האם גם אתם מבשלים לפעמים או שעסוקים יותר מדי בספורט?

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 7 comments

7 הערות קוראים:

מעריך מאוד מה שאתה עושה פה, ניראה כי בתזונה אתה יש לך ידע לא מועט (ממליץ לך לבדוק את ה'זון' דיאט של בארי סירס) למעט החיבה שלך למוצרי חלב שהם כיום אולי הפצצה המתקתקת הגדולה ביותר שיש במונחים של מזון מסוכן שלא מוכר ככזה - ולא אני לא מדבר על רגישות ללקטוז או על שומן.

אחרי אימון כמו היום "מרפי" למי יש כוח לזוז שלא לדבר על לבשל אבל נראה טעים במיוחד ואת המתכון לפיצה אני הולך לנסות מחר מקווה שאני לא יפשל בו יותר מדי.

דרך אגב דעאל לפי הבנתי PALEO זה ללא מוצרי חלב אולי חלב עזים אם רוצים לעלות במסה(ליטר יום) לפי מא=רק ריפטון

הי אנונימי. מכיר את הZONE היטב, ובכל זאת מעדיף ה Primal Blueprint. אולי פעם נסקור את כל השיטות ומה היתרונות והחסרונות בכל אחת.
נכון שבPALEO לא אוכלים כלל מוצרי חלב, אבל אני לא PALEO. לא לגמרי, בכל אופן. מוצרי חלב יש לאכול במידה. נכון שיש הרגישים ללקטוז, ובכלל, מוצרי חלב מעודדים נזלת ואלרגיה, ובכל זאת, לטעמי מוצרי חלב בכמות נכונה משדרגים את האוכל ואפילו מביאים תועלת. יש עוד הבדלים בין השיטות, כמו היחס לשומן רווי (שאני בעדו, בכיף), ועל השימוש (או ההמנעות) ממתיקים מלאכותיים (אני נגד שימוש, לעומת PALEO שבדרך כלל בסדר עם זה)
ודרך אגב, דיויד, ריפוטה מדבר על גלון חלב ליום (שזה בערך 4 ליטר ביום!), לא על ליטר אחד... אם תנסה את זה עם חלב עיזים, אתה עלול לפשוט רגל הרבה לפני שתגדל. פשוט תאכל הרבה יותר בשר, ביצים, דגים ועוד.

אני מדבר על דברים יותר רציניים כמו בעייתיות של הגוף בפירוק החלבון של החלב עצמו (חוסר באנזימים מסוימים, מאבדים ככל שמתבגרים) ועידוד של בריחת סידן (כמה שזה לא אינטואיטיבי לחשוב על חלב כמעודד בריחה של סידן). ממליץ לך לבדוק מאמרים של ד"ר אריה אבני ושל מקביליו בארה"ב.

אתמול ביצעתי את אליזבת אחרי יום מנוחה. לקח לי 14 דקות. clean עם 20 ק"ג בלבד ואת ה- deep החלפתי במקבילים (אני מקווה שזה מתאים).
בכל מקרה שוב נתקלתי בתסכול שכבר חוויתי- למרות שהפעם צפיתי עשרות פעמים בסרטון עם הבחורה (הנאה!) שמבצעת clean בנסיון ללמוד את התרגיל, קשה לי ללמוד את הטכניקה, דבר שהקשה עליי מאוד בביצוע התרגיל עצמו וגם גרם לי לחשוש שאני עושה לעצמי נזק לגב...
מה עושים?
להשתמע

אהלן גלעד
כדי לפגוש את אחד ה"פזמניקים" כאן בהזדמנות ולעבור יחד על תרגילי היסוד ,ככה תוכל להיות רגוע שאתה עובד נכון ולהתרכז בלנסות לאבד הכרה בכל אימון :)

הוסף רשומת תגובה