אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

חזק במיוחד

היום מנוחה לפי הספר, או השלמות (אתמול היו החמישים המייאשים, והיו, אני בטוח, כאלו שהחסירו).
מכל מקום, כדי לקבל פרופורציות מהו אדם חזק באמת, מוכרחים לראות את הסרט הבא. וואו.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

דעאל אתה בטח לא מתכוון אלי. אני ביצעתי את הארבעים המתישים בזמן שיא של 54 דקות וחצי. כמעט עשר דקות פחות מהפעם שעברה. חצי שעה עד הברפיז והקפיצות. הרבה פחות מתיש מהפעם הקודמת.

שלום לכולם
אני החסרתי מספר אימונים.
היום בצעתי את אימון ההנפות
15 עם מקל מטאטא
10 עם מוט 20 ק"ג
5 עם 25 ק"ג
5 עם 30 ק"ג
5 עם 35 ק"ג
5 עם 40 ק"ג
5 עם 45 ק"ג
5 עם 50 ק"ג
5 עם 55 ק"ג
1 עם 57.5 ק"ג
1 עם 57.5 ק"ג
1 עם 57.5 ק"ג
1 עם 57.5 ק"ג
1 עם 57.5 ק"ג
האחרונים היו יותר power snatch
ולכן לא ניסיתי לעלות במשקל.

אני חושב שאתה טועה, דעאל.
אדם שרץ 5 ק"מ בחצי שעה יתעייף הרבה הרבה יותר מאשר אדם שרץ 5 ק"מ ב-20 דקות. בהנחה ששניהם רצים יחד בקבוצה במשך 40 דקות.

בכל מקרה, הבסיס האירובי חשוב הרבה יותר מאשר זמן ריצה. בגלל הפעילות האינטסיבית בצבא החיילים חייבים בסיס אירובי חזק ואיכותי. היכולת האירובית של האדם תשפיע איפוא גם על התפקוד השוטף שלו בצבא. לדוגמה מסעות. לוחם עם יכולת אירובית טובה יוכל לעמוד טוב יותר במסעות, יצטרך פחות מזון, ויוכל לשרוד בתנאים קשים (כמו חום) יותר בקלות, מהסיבה הפשוטה שהלב שלו חזק ויעיל יותר.

זה צריך להיות ברור שהיכולת האירובית היא לא החשובה ביותר בצבא, אלא, במפתיע, היכולת המנטלית, הרבעק, הרעל בעיניים, או פשוט כח הרצון. אחריו מגיעה היכולת האירובית ואז שא היכולות החשובות כמו כח מתפרץ, גמישות, קוארדינציה וכו'...


ונק' קצת יותר משמחת:
אתמול לא התאמנתי כי עבדתי בגינה, ולשם שינוי היה מאוד מגניב. התחלתי מלפרק מדרכה ולהעביר אותה לצד אחר של הבית. המשכתי בלערום כמה ק"ג טובים של חול. וקינחתי, שימו לב! בשבירה של יסודות בטון ושליפתם מהקרקע באופן מיוחד מאוד: הרמתי סלע כבד בקלין אנד ג'רק (כמו שעושים על כדור כח) וזרקתי אותו בעצמה רבה על הבטון. זה היה מגניב לאללה. אני חושב שהרמתי וזרקתי אותו מעל 20 פעמים. כולל הרבה דדליפטים של יסודות בטון, גרירות ומשיכות.
את היום פתחתי ברכיבה ברמה שמעל הבית שלי. התחלתי בטיפוס (חתיכת טיפוס) של כ-300 מטר גובה מצטבר (!), המשכתי לאורך הרמה בדרך מישורית וקלילה, וגמרתי בירידה אגרסיבית עם נוף עוצר נשימה. סה"כ רכבתי 3 שעות. משש וחצי עד תשע וחצי.

לילה טוב לכולם (:

אור סחתיין על היום המהנה הלוואי עליי
מעניין אותי איך נראית הגינה שלך אשמח אם תראה תמונות
גם אני כרגע משדרג את המגורים שלי עברתי מבית הוריי (יש לי עדיין חדר שם) לדירת מגורים בקיבוץ עם שותף שהביא אחלה מערכת סאונד (לאולמות!) ויש לנו גם רמקול מחובר במקלחת! ואנחנו כרגע מחפשים ספות ועשיתי לחדר פוסטר משגע בקיצור הכל טוב

הייתי שמח להראות לך תמונות. אבל היום כבר ביצענו את עבודות התפסנות לבטון. אבל סמוך עליי, זו הייתה עבודה קשה...

הוסף רשומת תגובה