אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ריצת חמש


אחרי זמן רב שלא רצנו, חוזרים לשגרה (ואולי כי הגענו ל"אחרי החגים" סוף סוף?).
ריצת 5 ק"מ. פרסמו זמנים בהערות.
אני בצעתי אמש את פק"ל ה Thrusters, Hang Power clean, Sumo deadlift High pulls. השלמתי שישה סיבובים מלאים ב 20 דקות עם 40 ק"ג כנדרש. חשבתי שאצליח יותר סיבובים, אבל היה קשה מהמצופה. במקביל, זוגתי ובתי ביצעו גרסאות מרוככות של "החמישים המייאשים". בת ה11 בצעה את כל עשרת התרגילים, 10 חזרות מכל תרגיל (PP עם 10 ק"ג ו SWING עם 7.5 ק"ג) - לקח 9 דקות וקצת. הצעירה פחות בצעה גם היא את כל הסט, אך 16 חזרות מכל תרגיל (PP עם 15 ק"ג, SWING עם 12 ק"ג), וכל השאר תקני, פחות או יותר - לקח 19 דקות וחצי. כבוד משפחתי.
ובתמונה, כבר ידענו שג'ון אוורט, מנצח משחקי קרוספיט, הוא חזק מאוד מאוד. אבל לראות אותו עושה את פק"ל "קינג קונג" בשתי דקות וחצי כאילו כלום, זה באמת ליגה אחרת.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

אתמול ויתרתי על האימון הייתי תפוס מסינדי, היום רצתי 5 ק"מ זמן 27:40 דקות הרבה פחות טוב מהפעם הקודמת כנראה בגלל השרירים התפוסים הרגשתי שהרגליים שוקלות טון.
הסרטון מדהים. ואכן כבוד למשפחה אצלי רק הבת שלי בת 11 מצטרפת לפעמים בעיקר לריצות, אתמול היא שברה שיא 8 מתח מלאים.

אני השלמתי את שני האימונים של החג ביחד:
חמישה סיבובים של -
10 ברפיז
5 מתח
5 Thrusters 30kg
10 סומו דדליפט 30 קילו
סה"כ 35 דקות

את הריצה של היום אני יעשה מחר.

דעאל תיקון קטן - קוראים לו ג'וש לא ג'ון אוורט והוא הגיע מקום שני במשחקי קרוספיט. הסרטון עדיין מדהים. אחד הסממנים המרגיזים ביותר של וירטואזיות זה היכולת לעשות את הבלתי יאמן ולהיראות כאילו מדובר בהליכה בפארק עבורך. ככה ג'ורדן היה משחק, ככה בולט רץ באוליפיאדה, ככה אוורט תיקתק את קינג קונג.

עשיתי את האימון של שלשום כנדרש.
6 סיבובים ו5 טרסטרס.

בשני-שלישי התבטלתי.

הוסף רשומת תגובה