אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

לינדה ואובמה


היום לינדה. חמישה סיבובים של:
- מקסימום חזרות של Bench press במשקל גוף
- מקסימום עליות מתח
פרסמו תוצאות בהערות.
ולגבי הסרט, אני לא דמוקרט, אבל מי שלא ראה את נאום הניצחון של אובמה, לא ראה מעולם מהי כריזמה אמיתית. 17 דקות ששוות כל רגע, ולו כדי ללמוד משהו על אמריקה ועל כוחו של נאום. מחשבות להערות.


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 6 comments

6 הערות קוראים:

דיון מעניין (אומנם שלילי לגבי קרוספיט) האם קרוספיט היא הדרך הנכונה והמהירה לפתח מספר כישורים ספורטיבים.
הטענה שם היא שאם לדוגמא נשווה מתאמן בקרוספיט שהתאמן שלוש שנים מול מתאמן שהתאמן שנה בהרמת משקולות אולימפיים , שנה בהתעמלות מכשירים, ושנה באימוני סיבולת ושאר המטרות ישמרו במוד "שימור" אזי המתאמן השני יהיה טוב יותר בכל אחד מהמדדים.

Ido portal blog

דיון במאמר

gymnasticbodies forum

מעניין לשמוע מה דעתכם?

אני לא השתכנעתי. אולי זה תיאורטית נכון ואפשרי ללמוד שנה רק הרמות אולימפיות ואז שנה רק מכשירים ואז ואז ואז, (אני גם בוח שהרמה המקצועית תהיה גבוהה מאוד) אבל אני לא מכיר גם לא אדם אחד שבאמת עשה את זה. זה מצריך אותך לנדוד ולחפש מדריכים, מקום מתאים ולו"ז אפשרי. לרוב בני האנוש זה פשוט מתכון בטוח למשימה בלתי אפשרית.
בסופו של יום קרוספיט מיועד לאנשים רגילים, שרוצים להרגיש טוב ולרכוש כושר מעולה, נרחב ויעיל. זו לא הדרך אם אתה רוצה להתחרות באולימפיאדה בספורט ספיציפי, וגם אם תלך למנזר שאולין, כנראה תתקדם יותר מאשר ב20 דקות ליום. בסוף, יש כאן שאלה של "עלות מול תועלת", ובקרב הזה קרוספיט מנצחים בהליכה.

לאימון של היום קוראים לין...
D:

אני מסכים עם דעאל וגם עם עידו פורטל. זה פשוט תלוי ברמה של המתאמן. מתאמן ברמה של עידו, שכנראה נמצא כבר ברמה גבוהה בכל אחד מעשרת הפרמטרים של כושר, עבודה במקביל על כולם לא תהיה אופטימלית ראה - law of diminishing returns.
למתאמן ברמה שלי קרוספיט מצוינת כי אני עדיין יכול להרוויח מכל העולמות.

ולתוצאות היומיות -
לין
60kg / chinups
11/6
9/4
8/4
6/4
6/4

מספרים יותר טובים והרגשה של "יותר קל" מפעם שעברה.

חברים, אחרי כל הויכוחים, בצעתי הערב את הפק"ל מאתמול. הספקתי תשעה סיבובים מלאים (10 עליות מתח ועוד 10 טרסט'רס של 30 ק"ג) ועוד חצי סיבוב (חמש ועוד חמש) בעשרים דקות. היה כיף אבל קשה. לשמחתי, כל הסטים היו מלאים ובלתי שבורים.

הוסף רשומת תגובה