אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

טבאטות לבטטות

ערב טוב. חזרתי זה עתה (מעוד) יום מילואים בצאלים.

מה לעשות, ציונות.
מכל מקום, נתחיל לספר שאימון היום הרשמי הוא טבאטה כפול חמש, עם דקה מנוחה בין מחזור למחזור: חתירה, מתח, מרפקים, בטן וסקוואטים.
באופן נדיר ומוזר למדי, ביצעתי כבר אתמול את האימון של היום. האמת שאתמול ביצעתי שני אימונים. האחד, אימון CFE של עשרה סיבובים של 30 שניות ריצה ו 30 שניות מנוחה. אחרי שעתיים עשיתי עוד אימון, הפעם עם א'. א' הוא תריאטלת (=אחד שעושה תריאטלונים). כשכנים וחברים הרבה שנים, אנחנו מתקוטטים לעיתים על שיטת אימון זו או אחרת, ועכשיו א' הרים כפפה והחליט לשלב אימוני קרוספיט בתוך מסגרת אימוני התריאטלון שלו, על מנת להתחזק וכמובן על מנת לשפר את התוצאות. הגדרנו "ניסוי" קצר של חודש ונראה איך הוא מרגיש ואיך התוצאות שלו משתנות. אמש היה האימון השני שלו. למדנו כל מיני טכניקות בסיסיות, ואח"כ עשינו, ניחשתם כבר... טבאטה! 32סיבובים ברצף.
סט ראשון (שמונה סיבובים של 20 ש' עבודה ו 10 ש' מנוחה) היה טבאטה של קפיצות על קופסה (הוא על 45 ס"מ, אני על 60 ס"מ). סט שני, ברצף (ללא דקה מנוחה) היה כפיפות מרפקים. סט שלישי היה סווינג (קל יחסית, אני עם 12.5 ק"ג, וא' עם 7.5 ק"ג) וסט אחרון של כפיפות בטן. סה"כ א' השלים 266 נקודות ואני 426. כיף.
כפי שאתם מנחשים, אני מאוד אוהב את הפרופסור היפני הזה, שהנחיל לנו את הפרוטוקול היעיל ביותר, מחקרית.
ספרו לנו על התוצאות שלכם, ועל ההרגשה.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with No comments

0 הערות קוראים:

הוסף רשומת תגובה