אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ריצת 5

ריצת חמישה ק"מ (יש לי תחושה שאיכשהו זה תמיד נופל על ימי שישי).

בנושא השכלה כללית, לא יכלתי שלא  לגחך מהמחשבה על הדיאטה המטופשת הזו,שאומרת בקצרה: תאכלו רגיל, אבל ערומים מול המראה...
שבת שלום

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 8 comments

8 הערות קוראים:

רצתי 6 ק"מ ב 34 דקות, יש לי ריצת 8 ק"מ ביום שישי הבא בסאפרי ברמת-גן אז אני מגדיל קצת את נפח הריצות שלי מחר אני מתכנן לרוץ 8 ק"מ במסלול סובב הר-איתן אני מקווה שהריצה של היום לא תפריע ובטח אני ארוץ איזה 5 ק"מ ביום שלישי, הצלחתי לגרור איתי עוד שלושה רצים, לקרוספיט אף אחד לא בא זה מוזר ריצה הרבה יותר משעממת.
שבת שלום לכולם

אני השלמתי היום את גרייס שהחסרתי אתמול. החלטתי להתפרע ולעשות הכל עם 55 ק"ג. להפתעתי, הצלחתי גם הצלחתי להשלים 30 חזרות יפות ומלאות ב 11:54

רצתי 5 ק"מ על הטרדמיל עם שני אחוז שיפוע ב- 31 דקות. מדהים כמה חזק המח על פני הגוף. רצתי בדיוק בקצב ובשיפוע שבו נמדדה סף חומצת החלב שלי בבדיקות שעשיתי. כלומר ידעתי מראש שלא אמורה להיות לי שום בעיה לרוץ את המרחק הזה בקצב הזה למרות שמעולם לא רצתי 5 מלאים. מכיון שידעתי מראש שלא צריכה להיות בעיה הריצה היתה די קלה. Mind over matter.

ועוד עדכון אחרון. היום, אחרי שבוע של חוסר פעילות, עשיתי אימון נוסף...
בערך 3.5 ק"מ (אני באמת צריך למדוד בדיוק), ב 17:27

היום לא התאמנתי, אבל שימו לב, קניתי אופניים חדשים (:
הם פשוט מדהימים. מרידה סאב 60 למי שתהה...

תמונות בקרוב...

תתחדש אור, אני סיימתי את השבוע בהרגלי באימון BJJ חזק ולשמחתי התבשרתי שנוסף לנו אימון נוסף ביום שלישי בערב. מה שנותר כמו שאני טוחן כבר הרבה זמן הוא להערך מחדש השבוע בנושא תכנון האימונים. אני מרגיש הכי בנוח עם המסגרת של stronglifts של 3 אימוני כוח + 2 WOD שכרגע אילו הם אימוני ה BJJ. נראה שתמיד במסגרת הזו לאורך 10 שבועות, עם צורך בהחלפות תרגילים בגלל מחסור במשקל והעובדה שסקוואט כבד ללא מתקן הוא לא ממולץ. לאחר מכן אגביר את ה WOD עם שמירה על אימוני כוח, שירדו בכמות אך לא באיכות.
דרך אגב אור אימוני הליבה פרט לאיכות וההנאה שבהם, הם חשובים בבניית התמיכה הפיזית והמנעות מפציעות. ככל שתתמיד בהם תראה תוצאות גם מבחינת היציבה עם ובלי המשקולות.

היי צבי, אני יותר מאשמח לשמוע על אימונים / רוטינות שאתה מכיר לליבה...

הוסף רשומת תגובה