אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

דחיקות לשבת

Clean and Jerk -3-3-3-3-3.

פשוט, לא?

האמת שדחיקות (שם עלוב למדי, שהתקבע משום מה בשפה העברית, לתיאור שתי הפעולות שמבוצעות ב C&J) הוא אימון אכזרי, מתיש, העובד על הנפש לא פחות מהגוף. ללא נחישות של ברזל, הברזל שעל המוט לא יתרומם מהרצפה, ובודאי שלא ינוח בסופו של דבר כחצי מטר מעל לראש. רקיעות רגליים מומלצות, ובעיקר להכיר את מה שאתה יכול.

אני חזרתי אמש בארבע לפנות בוקר משוויץ, אחרי יום ללא אימון (למעט סטים של כפיפות מרפקים עלבוקר), ולמעט אימון כח נוסף בכנס הלקוחות (לחץ יד, חייך, תן כרטיס ביקור - כמה שיותר סיבובים בשלוש שעות. פרסם תוצאות באתר החברה).
תמונה 713avenue מפליקר

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 6 comments

6 הערות קוראים:

היום עשיתי גיבור מאתמול - נייט. 2 muscle up, אחריהם 4 כפיפות בעמידת ידיים ו 8 SWING עם 25 ק"ג. כמה שיותר בעשרים דקות. הספקתי 8 סיבובים מלאים ועוד muscle up אחד.

ביצעץי
Clean and Jerk 3-3-3-3-3
במשקל 40, 42.5, 45,45,45
לחימום עשיתי front squat,
clean squat, push jerk
Burgener Warm-up עם מקל מטאטא.
הרמת משקולות והטבעת הן הסיבה שהתחלתי להתאמן בקרוספיט, אני לא מעלה במשקלים בגלל שאני לא בטוח בטכניקה, צריך דחוף למצוא מאמן מוסמך, הכח קרוב שיש שה בהדר יוסף נראה לי שלא יהיה לי ברירה ואני אצטרך להגיע לשם.
ספורט מדהים

היום לצערי נבצר ממני להתאמן כי נסעתי, ככה שאין אימון.
אבל נשלים הכל בראשון ובכוחות מחודשים.

סחטיין על האימון דעאל, הקטלבל היה במשקל מלא?

לסוף השבוע דף עם מס' לינקים, הדגמות של אימוני כושר של לוחמי MMA שונים ועוד רעיונות.
GRAPPLING AND MMA CIRCUIT TRAINING VIDEOS

היום שיחקתי עם ה muscle up הצלחיתי שלושה רצוף שזה שיא, ודעאל כבוד על האימון, כל אחד מהסיבובים שעשיתי זה מתקרב ל RM1 בכל אחד מהתרגילים שמונה סיבובים זה כבר חלום.

אויש... לא שמתי לב שכתבת שזה עם 25 ק"ג...
טעות שלי.

בכל מקרה אחלה ציון!

הוסף רשומת תגובה