אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אליזבת ודגל ליום העצמאות

היום פק"ל נפוץ למדי בשם "אליזבת". הרבה ידיים.
21-15-9 חזרות של
60 ק"ג clean
דיפ טבעות
(בעברית: 21 חזרות מכל תרגיל בסיבוב הראשון, 15 בשני, וכו'. משקל יש להתאים ליכולת. קלין הוא הרמת המוט מהרצפה לגובה כתפיים).
בתמונה: לכבוד יום העצמאות, הרי לכם דגל. דגל הוא תרגיל קשה אך בסיסי בעולם התעמלות הקרקע. בהצלחה.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 4 comments

4 הערות קוראים:

מה עושה מי שאין לו טבעות בבית?

לא תמיד אני מבין את התרגילים אשמח אם תוכל לפרט מילה על התרגילים , ומה עושה מי שאין לו מכשירים כאלה ואחרים.
כמו כן האם אין זה מסוכן לגב וכאלה להרים משקולות ללא מדריך?

מי שאין לו טבעות יכול לעשות על מקבילים רגילים. למי שאין, יכול לעשות דיפ בין שתי כסאות יציבים. עוד אפשרות זה לעשות כפיפות מרפקים בשיפוע, כלומר שכפות הידיים על הרצפה והרגליים מוגבהות על שולחן או כסא.
תיאור התרגילים ועשרות סרטונים תמצא תמיד בעמוד התרגילים הרשמי של קרוספיט. חשוב לראות הרבה.
כל פעילות ספורטיבית עלולה להיות מסוכנת (תשאל את פייזר ממכבי ת"א על הברך שלו). משקולות יכולות להיות מסוכנות בעיקר עם עובדים בטכניקה לא נכונה (גב כפוף, וכו') ואם עובדים עם משקל גבוה מדי. איך יודעים? מתחילים לעבוד עם משקל הכי נמוך שיש (מוט בלבד) וזה מספיק לרוב המתאמנים החדשים ללא מעט זמן. בינתיים רואים הרבה סרטי הדרכה, הולכים לאימון ייחודי להרמת משקולות חופשיים. יש קבוצה מעולה באסא ת"א, אני התאמנתי גם בפרדיס. יש עוד מעט מקומות כאלו.

בינתיים משפרים את הכח בתרגילי משקל גוף (כמו מתח, מרפקים, דיפ וכו').

אמש עשיתי קלין ב-7 דקות (אני מודד עם השעון בפלאפון ומתחיל מתי שעוברת דקה כי זה בלי שניות) שמתי 10 ק"ג (5 בכל צד) והמוט עצמו שוקל בערך 2.5 ק"ג יכלתי לעשות עם משקל יותר גבוה אבל פחדתי על הגב הכלל היחיד שנהגתי הוא להשאיר את הגב זקוף (טוסיק למטה בעליה ובירידה) ועשיתי במקום טבעות עם מקבילים רגילים אבל נראה לי שזייפתי ולא ירדתי מספיק כי ממה שהסבירו לי פעם צריך לרדת עד קו הפטמות (שזה מאוד קשה לי) וגם ממה שראיתי ביוטיוב נראה לי שהם לא ירדו מספיק(יכול להיות בגלל שהם עשו זאת עם טבעות) בקיצור הרגשתי שהתאמצתי פחות מה"מרפי" וה-50 בורפיז שהיו

הוסף רשומת תגובה