אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

הלן הלן הלן

שלושה סיבובים עם זמן של:
ריצת 400 מטר
21 ניעות (swings), של קט'לבל או משקולת יד שאוחזים בשתי ידיים - 24 ק"ג
12 עליות מתח
פרסמו תוצאות או תחליפים בהערות.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 7 comments

7 הערות קוראים:

ביצעתי את הלן המוקטנת כפי שעשיתי בפעמיים הקודמות:
400, 21 סווינג עם 16 קילו, 5 מתח
סה"כ 15 דקות.
הרבה יותר טוב מפעם קודמת (24 דקות) שנפגשנו לפני חודש (זה היה שבוע אחרי שחזרתי להתאמן) והריצה פשוט גמרה אותי. שיפור של דקה מהפעם שלפני חמישה חודשים.

בקרוב אני מסיים את התוכנית למתחילים (ביום שישי) ורציתי לדעת האם עליי ישר לבצע את הפקלי"ם היומיים או שצריך מנוחה כלשהי בין סיום התוכנית להתחלת אימוני הקרוספיט הרגילים (יש דבר כזה...)
ראיתי בפורום חדרי כושר בתפוז שמישהו התעניין באימון למתחילים של קרוספיט אז אם יש למישהו שאלות לגבי האימון למתחילים הוא מוזמן לפנות אליי
ויש לי פחד שאני לא יצליח לעשות חלק גדול מהתרגילים בפקלי"ם עקב חוסר ידע אז אשמח אם מישהו יפרסם רשימה של תרגילים חלופיים לתרגילים כמו שדעאל מציע מידיי פעם

הי אור, חלופות תמיד יש חפש בעמוד השאלות ותשובות פה ובאתר הראשי. אין מניעה שתיקח שבוע חופש ותתכנן ותתארגן על המשך עבודה. כדאי לקחת מדי כמה זמן הפסקה, גם מנוחה לגוף וגם תורם מנטלית.
אני קפצתי על האימון של יום שלישי, הייתי אחה"צ עם המשפחה במיני ישראל. מקום הזוי ומשעשע כאחד.
אתמול בחרתי להתבסס על הדדליפט אבל לא רק. אז מצאתי את הפק"ל הישן והטוב של
10 סיבובים על זמן של
15 דדליפט של 60 ק"ג
15 כפיפות מרפקים.
אני שיניתי (דוגמא אור) ל RDL שזה romenian deadlift, שמבוצע עם dumbells במשקל של 27.5 בכל יד.
שרדתי 8 סיבובים (אתגר לעתיד) בלבד שלקחו 21:30 דקות.

אוריאל אם אתה מסיים ביום שישי את יכול לקחת יומיים חופש ולהתחיל את המחזור הבא איתנו ביום שני. או אם אתה מרגיש שאתה רוצה קצת יותר חופש חכה עד למחזור הבא אחריו (יום שישי הבא).
אל תצפה להיות מסוגל לעשות את הפק"ל כפי שהם כתובים. זה לקוח הרבה זמן להגיע לרמה הזאת. היופי הוא שתמיד ניתן להתאים את האימון לרמה הנוכחית על ידי שינוי מספר החזרות או הורדת משקל או החלפת תרגיל. אם אתה מתקשה למצוא תרגיל תחליפי שלח הודעה בבלוג פה ומישהו יענה לך די מהר (אני מודה שאני בודק את הבלוג יותר מדי פעמים ביום).

ולינק נחמד לאוריאל ולכולם. זה דיון בפורמים של crossfit שבו אנשים מונים את הדברים שהיו שמחים לדעת לפני שהתחילו ונאלצו לגלות בדרך הקשה או מאוחר יותר.
http://www.board.crossfit.com/showthread.php?t=3464

צבי, אני אור וזה אוריאל. כדי למנוע בלבול כדאי שנקרא לכל אחד בשמו.

אוריאל, קח לך יומיים חופש ותתחיל כבר ביום שני. אין שום טעם פיסיולוגי במנוחה, אך ורק מנטלי.

לגבי חלופות לתרגילים - החלופות לתרגילים העיקריים מפורטות בדף השאלות הנפוצות כאן בבלוג. שאלות על חלופות לתרגילים אחרים אתה מוזמן להעלות כאן. אני , כמו מורן, חוטא גם כן בלהכנס יותר מידי פעמים לבלוג.

בצעתי את הלן עם משקולת 16 ק"ג
השאר כרגיל 400 מטר ריצה 21 swings ו12 מתח שלושה סיבובים לקח 13:40

הוסף רשומת תגובה