אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

Front Squat עצבני


Front Squat 10 -10 -10 -10 -10

שזה פק"ל שעוד לא ראיתי. חמישה סטים של עשר חזרות כל פעם, במשקל המרבי שעדיין מאפשר לסיים עשר חזרות רצופות...

אחרי החופש הארוך שלי, אני מרגיש עם יכולת דומה לגברת בתמונה, שמתאמנת ב"נאמני קרוספיט". מצד שני, יפה לראות שגם בגיל 82 יש כאלו שמתאמנים, כך שיש לי עוד כמה שנים להשתפר...


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 6 comments

6 הערות קוראים:

תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

האימון Front Squat 10-10-10-10-10 חזרות
ביצעתי עם 50 ק"ג, 3 דקות מנוחה בין הסטים
חימום עשיתי סקואאטים ללא משקל, עם מוט אולימפי (20 ק"ג), 30 ק"ג, 40 ק"ג 10 חזרות בכל משקל. חסרה לי גמישות במפרק יד שמאל מה שמונע מימני להעלות את המשקל זה כאב בכף יד שמאל כתוצאה מהמתיחה על האצבעות, לא שהמשקל יושב על האצבעות הוא על הכתפיים אלה שאם אני משנה אחיזה עם שילוב הידיים על הכתפיים הרבה יותר קל לי אבל אני רוצה לשפר את הטכניקה בשביל ההרמות האולימפיות. דרך אגב השריר הארבע ראשי שלי גמור אחרי מרפי והסקוואטים היום קשה לרדת מדרגות.
דרך אגב התמונה מזכירה לי סיפור מדהים שקראתי בבלוג של רוס על נזירה בת 77, היא התחילה להתאמן לראשונה בגיל 50, והיא כבר 20 שנה שוברת שיאים בתחרות איש הברזל , למי שלא מכיר זאת נחשבת לתחרות הקשה בעולם (בהוואי) והיא כוללת 193 ק"מ רכיבה על אופניים, 3.8 ק"מ שחיה בים פתוח וריצה של 42 ק"מ יחפים על חול. הנה הקישור http://www.rosstraining.com/blog/
שמה Sister Madonna Buder

עשיתי את האימון כסדרו ולקח כפחות מ-20 דקות הגעתי למשקל מקסימלי של 10K היה לי קל ויכולתי יותר אך עקב פחד לעשות תנועה לא נכונה עקב חוסר ידע לא הוספתי משקל וגם לא הוספתי כיוון שהראש שלי היה במקום אחר בזמן האימון כי שעה לפני קראתי מאמר יפה שהגעתי אליו דרך פורום פילוסופיה לכל בתפוז המאמר נקרא "הבחירה במציאות או באשליה" ואני ממליץ לכולכם לקרוא אותו או כמו שדעאל מקדם את האורחים הבאים לאתר (למעלה) "ולא נזניח את הרוח..."

כל הכבוד אוריאל על הכניסה לפק"לים, מה עוד שלמרות שהיה קל לא נפלת בפיתוי להעלות משקל אלא להקפיד על תרגיל נכון.
אני בחרתי אתמול לבצע את פראן, משקל של 40 קילו. סה"כ לקח 12:29 סביר אך ככה ככה, או נתרגם לדעאל קומסי קומסה.
הנחתי שאני אגיע ל 14 דקות והצלחתי לרדת מתחת, אבל הפעם האחרונה עמדה על סביבות 10 דקות אז עדיין לא משהו.
אני מצפה לבצע את פק"ל הסקוואט ביום ראשון הבא, אז אני עובד על כוח.
בנוסף זו דוגמא לטעות בתכנון לפי דעתי, כי יום קודם עבדתי על PP לסוגיו.
דרך אגב קובי אהבתי את דוגמת הקיקבוקס, אכן בזירה מקבלים אומדן טוב.

בצעתי כמו קובי, מרפי מופחת: 1600 מטר, 50 מתח, 100 מרפקים ו 150 סקוואט, 1600 מטר. רציתי לעשות מרפי מלא, אבל אחרי חצי מכח הרגשתי שאני עומד להקיא או למות, וריצת ה 1600 מטר האחרונה היתה אחת הקשות לי אי פעם. כנראה אני הפכתי לסוג של באגט בשלושת השבועות האחרונים. לא נורא, חוזרים לאט לאט לכושר.

אופס, שחתי לומר כמה זמן זה לקח: 28:59. עלוב למדי.

הוסף רשומת תגובה