אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

קרוספיט טוטאל

שבוע טוב. אחרי שבוע מלא בפעילויות אירוביות לעייפה, הגיע אימון הממוקד במדידת כח מקסימום, ולא סיבולת. קרוספיט טוטאל, למי שלא מכיר, הוא מדד עצמי של קרוספיט לכח. יש שלושה ניסיונות בלבד לכל תרגיל להגיע למשקל מירבי. דרושה משמעת ובטחון בטכניקה על מנת לבצע בלי לעשות שטויות. בכל מקרה, הציון הוא סה"כ המשקל שהורם בכל אחד משלושת התרגילים (התוצאה הטובה ביותר)
1 back squat
1 shoulder press

1 deadlift
מתחילים יתרגלו את שלושת התרגילים במשקלים חופשיים 50% יכולת, ולא במירבי.
ביום שישי רכבתי שעה על אופניים עם בתי הבכורה, ואח"כ עשיתי שני סיבובים מהלן (במקום שלושה), כי עוד הייתי די גמור מפראן של יום רביעי.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

מה הכוונה יתרגלו?
איזה אימון ניתן לעשות?

טוב - אז היום באמת תרגלתי את התרגילים. אבל רק במשקלים שהצלחתי להעלות על המוט.

עשיתי פרונט סקווט (בגלל שאין לי את הציוד המתאים כדי לעשות את הבק) עם משקל של 30 ק"ג. יכולתי להוסיף משקל (והרבה), שכן זה לא היה כ"כ קשה; אבל מחמת חוסר ציוד הולם וראוי לאימון לא הייתה לי האפשרות הטכנית, ככה שסיימתי עם 30 ק"ג.

דדליפט עשיתי עם הכי הרבה משקל שהצלחתי לגייס להרמה, אני חושב שהגעתי כמעט לשיא, אבל בגלל הציוד (שוב, לא נוח בעליל לאימון) אין לי שום אפשרות לדעת.
בכול מקרה, הגעתי ל54 ק"ג, שהם כמעט 100% ממשקל הגוף שלי (אני שוקל 62 ק"ג).

השולדר-פרס היה קשה במיוחד, אמנם גם בו לא מיציתי את היכולות שלי, אבל גם ידעתי מה אני לא מסוגל להרים.
בכול מקרה הרמתי 20 ק"ג בכיף ובקלות יתרה, אבל 40 ק"ג (האפשרות הכי קרובה שהצלחתי להגיע אליה בעזרת אילתורים פשוטים) לא הצלחתי להרים.

עכשיו אני מרגיש את הגב בצורה מיוחדת במינה. אני רק מקווה שמחר כול חלקי הגוף יתפקדו כמו שצריך לקראת האימון הנוראי הזה שאפילו אין לו שם.

אגב, הציון הכללי שלי הוא 104

הוסף רשומת תגובה