אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אנני

בוקר טוב ושבוע טוב לכל. חזרנו. היום נעשה את אנני. יתרונה הגדול הוא בכך שהיא מאוד מתאימה לביצוע בתוך הבית (מתאים מאוד למזג האויר הקפוא הצפוי הערב ומחר). אנני כוללת 50-40-30-20-10 חזרות של קפיצות חבל כפולות וכפיפות בטן. כן, נכון, הכל ברצף אחד. הדגמה מעוררת הערצה (אין תיאור אחר) של הפק"ל כולו אפשר לראות בתמונה ובסרטון הזה.

כמה עדכונים. אמש לא פורסם פוסט אבל הפק"ל היה ריצת חמישה ק"מ. רצתי בשדות במוצאי שבת (קצת בוץ אבל אויר צלול וקר), והגעתי בזמן שיא של 26:40. דקה שיפור משבוע שעבר. זה המקום להזמין את זקני וזקנות הפורום, כמו גם אורחים ואורחות מזדמנים לשתף אותנו באימוניהם בהערות, ולתעד תוצאות שיא אישיות ב"תוצאות האמת" מצד שמאל.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

אתמול לא התאמנתי, עקב חזרה מאוחרת מטיול בירושלים עם המשפחה. כל מה שעשיתי היה לשבת ולקרוא מאמרים, בינהם את זה שצרפתי לפני זמן מה לגבי איך נבנה רצף האימונים. מקריאה נוספת של המאמר הגעתי למסקנה שאני אנסה את הרצף של 5 ימי אימון ו 2ימי מנוחה בסופ"'. רצף שמס' מכוני קרוספיט עובדים בו, פשוט סקרתי לאחור וראיתי שקורה יותר בסופ"ש שאני מפספס אימון בגלל ארוחות ערב טיולים וכו'. נראה איך יעבוד הרצף הזה.

אתמול רצתי 3 קילומטר בזמן מבהיל של 20 דקות. מסלול חדש עם הרבה עליות וירידות - זה התירוץ הרשמי.

היום עשיתי אנני עם קפיצות רגילות במקום כפולות. 10:45

צבי, איך אתה מתכנן לעשות 5-2? איזה אימונים?

הי

בעקרון לאחר סקירה של הפורום שלקרוספיט, מומלץ בהחלט לעיין שם בכל מקרה. ישנן שתי גישות, של אימונים במחזורים של 5 ו 2. האחת היא לבצע את הפק"ל היומי שמתפרסם באיחור של יום, כלומר לבצע היום את זה של אתמול. ביום שמופיע מנוחה, מבצעים את אחד מהפק"לים שפורסמו בסופ"ש או לפי בחירה כדי לחזק נקודות חלשות. הגישה השניה עובדת לפי התבנית הישנה של קרוספיט לפני שעברו ל 3 ימי עבודה ויום מנוחה. אפשר לקרוא על כך במאמר הבא .
אם תסתכל בתבנית המוצגת, המחזוריות היא של שלושה שבועות. היום אני מתחיל אימון מטבולי או "אירובי" במונח הנפוץ יותר. מכיוון שאני לא רץ כל כך עקב קרסול עם פציעה ישנה בחרתי ב 7 סיבובים של 3 דקות אגרוף תאילנדי (אגרופים + ברכיות) עם דקה מנוחה כל סיבוב.
האימון של מחר מבוסס על תרגילי התעמלות, כלומר תרגילים מבוססים על משקל גוף יחד עם משקולות. לא משנה השילוב של המחזור, ישנו מאגר בלתי נדלה של תרגילים באתר ופק"לים.
דוגמה למחזורים כאלו אפשר לראות גם באתר של קרוספיט פיירפקס בורג'יניה

תודה על הלינקים צבי. אחד היתרונות הבולטים של קרוספיט מבחינתי זה שאני לא בוחר את האימונים. לבנות לבד תוכנית תפגע בגיוון ותטה אותו לצדדים החזקים או החלשים שלי. האופציה של פיירפקס, לעומת זאת יותר מתאימה. כרגע אני אשאר עם 3-1. גם לי לא יוצא לעשות כל אימון וזה בסדר מבחינתי כי 3-1 זה קצת יותר מדי בשבילי כרגע.

צודק לגבי הנושא של הנטיה לבחור באימונים שמדגישים את הצד החזק שלך. בנקודה זו צריך כאמור להפעיל שיקול דעת בבחירה של הפק"לים, להיות נחוש בנושא של בחירת הפק"ל שדוקא עובד על הצד החלש שלך. למשל היום אני מתעד לבחור פק"ל שדוקא ידגיש את החולשות שלי או במתח או בעמידת ידיים שם יש לי עוד הרבה מה להתקדם.
שילוב היום מכיוון שהוא מוגדר task priority הוא של מס' סיבובים על זמן.
לדוגמא 5 עמידות ידיים + deadlift של 102 ק"ג. כל שילוב כזה הוא של gw.

הוסף רשומת תגובה