אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מתח לשבת

שלום לכולם. היום פוסט באיחור כי תודות לתשתית הרעועה של בזק, לא היה לי אינטרנט כל הבוקר. טוב שהם לא מספקים חמצן לקשישים, למרות שאני לא מוצא הרבה הבדל בין חיבור לאינטרנט לבין חמצן...
מכל מקום, היום עליות מתח עם משקל: 1-1-1-1-1-1-1. שבעה סבובים בני חזרה בודדת כל אחד, כשהמטרה להגיע למשקל המירבי עמו אתם מצליחים להשלים עליית מתח אחת. אימון שמועד לפורענות של שרירים תפוסים אם לא עושים מתיחות טוב טוב אח"כ. ספרו לנו לאיזה משקל הגעתם אתם.
ולכל ספקני קרוספיט (אם יש עדיין כאלו), הבחור השמנמן שבתמונה משמאל, אחד בשם מרקוס בנדה, הפך לבחור שמימין לאחר שנה אחת בקרוספיט צפון קרוליינה.
שבת שלום.


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

שלום לכולם.
חזרתי מחופשה בת שבוע (מראשון עד חמישי) עם החברים שבמהלכה הפסקתי את האימונים פרט לקצת מתח ודיפ פה ושם פלוס האטרקציות בחופשה (טיול ניווט על אופניים לדוגמא ועוד...) היום עשיתי את האימון של יום שישי מהשבוע השביעי מהתוכנית למתחילים שכלל:
-חימום רשמי
-21 סקוואט עם מוט ששוקל בערך 2.5K פלוס משקל של 5K
-2.30 דקות על האופניים (בגלל ששני ההליכונים היו תפוסים)
-21 סקוואט עם אותו משקל
-עוד 2.30 בספינינג
-וסקוואט עם אותו משקל
-ולסיום מתיחות לרגליים
בסקוואטים הרגשתי שקשה לי לרדת נמוך כמו שירדתי פעם (שהתחלתי לעשות סקוואט) אז ירדתי בערך עד החצי אבל הרגשתי שהשבוע מנוחה עזר ושעשיתי את האימון בקלות (לקח קצת פחות מ-20 דקות) אני מתכנן שבוע הבא לחזור עוד פעם על השבוע ה-8 שעשיתי לפני שיצאתי לחופשה
בעקבות הדיון על קרוספיט שנערך בפורום חדרי כושר בתפוז צפו למשלוח קרוספייטרים מתחילים לקהילתנו.
אז ביי

שלום דעאל
איך אתה ממליץ להשתפר במתח?
לשלב אותם באימונים או להתאמן בנפרד רק על מתח?
תודה
אלון

אימון רק על מתח ישפר בהחלט את המתח, אבל אין בזה הרבה תועלת כללית ולכן חד משמעית עדיף לשלב באימונים.

הוסף רשומת תגובה