אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

התגעגענו לחמישים המייאשים, אז הם שוב כאן

נעשה את כל הבאים ברצף, כמה שיותר מהר (מתחילים יכולים לבצע עם 30 חזרות בכל תרגיל, או 20, לפי היכולת):
50 קפיצות על קופסה בגובה 60 ס"מ
50 עליות מתח בקפיצות מהמקום
50 ניעות משקולת של 16 ק"ג (אוחזים בשתי ידיים)
50 צעדי ענק
50 ברכיים למרפקים (מבצעים בתליה על המתח)
50 push press של 20 ק"ג
50 פשיטות גו
50 זריקות כדור כח 8 ק"ג למטרה בגובה 3 מטר
50 בורפיז
50 קפיצות כפולות בחבל
תענוג.
ספרו לנו מה עשיתם וכמה זמן זה לקח. אחד הפק"לים היותר אהובים והיותר מוכרים בקרוספיט. טוב גם למתחילים (רק, כאמור, כמספר חזרות נמוך יותר).
ולמי שלא קרא: בניסוי ישראלי מהמעמיק מסוגו אי פעם הוכח חד משמעית כי דיאטת דלת פחמימות (ולא מוגבלת בקלוריות או בשומנים) הרבה יותר יעילה מדיאטות שמגבילות שומנים. ראו פירוט כאן. הערה, הניסוי נעשה על עובדי הכור הגרעיני בדימונה (!).
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

לצבי אור ולדעאל בעיקר אבל גם לכל השאר (יצא לי חרוז)
עוד חודשיים אתחיל ללמוד במכינה בשנה שלפני הצבא ומכיוון שלא יהיה לי את החדר כושר במכינה אני רוצה לבנות לי מספר כלים או מתקנים לכושר מהקישורים של צבי (תודה צבי) ולכן אודה לכם אם תשימו לי קישורים לבניית מתקנים שהכי בסיסיים לקרוספיט אני יכול ביינתים לסמן וי על מתח,דיפ,ובטן אך אני צריך משהו לסקוואט פושפרס וכדומה במקום המוט אז חשבתי על שני בקבוקים מלאים בחול או חצץ כתחליף אשמח לשמוע את דעתכם בנושא
אוריאל

היום המרתי 200 קפיצות כפולות הריצת 2000 מטר.
המטרה הייתה לרדת מ9 דקות.
הגעתי לזמן של 9:11, לא כ"כ מרוצה, אבל בכל זאת שיא אישי.

בפעם הבאה צריך לשים דגש על ספליטים של 250 מטר ולא של 500 מטר, זה יעזור לי לתכנן טוב יותר את הקצב, ולהתחיל בחימום טוב יותר, הרגשתי ממש כבד ב400 מטר הראשונים...

הי אוריאל, לגבי בניית מתקנים כאמור אפשר לשאוב מידע מהלינקים. דבר אחד חשוב אתה נושא עליך את חדר הכושר הבסיסי ביותר, משקל הגוף שלך!. אפשר להתאמן על בסיס משקל הגוף בלבד ולהגיע לתוצאות מצויינות. אם ממש חשוב לך מכשירים, בניית מקבילים הם פרט בסיסי אפשר למצוא בין הלינקים שנתתי הסבר. בנוסף תוכל לאלתר כדור כוח מכדור כדורסל, תמצא אחד ישן או תקנה אחד פשוט. עשה חתך ודרכו מלא את הכדור בחול, אטום אותו עם מסקינג טייפ ויש לך כדור כוח מצויין. בנוסף תוכל ליצור שק חול, שהוא גם אלמנט מצויין בגלל שהוא הרבה יותר מאתגר ממשקולת רגילה. האחיזה משתנה ואיתה גם היצוב של הגוף כנגד המשקל, עם שק חול אפשר לבצע את כל התרגילים שעושים עם המשקולות. עוד דבר משקולות יד שניתן להוסיף ולהוריד להן משקל הן ממולצות.
לגבי האימונים שלי, ביום חמישי סיימתי את מחזור הרבעייה עם אימון GPP מתיש במיוחד. 5 סיבובים של:
30 שניות ברפיז
30 שניות JUMPING JACKS
30 שניות SPLIT JUMPS
30 שניות ברפיז
30 שנית JUMPING JACKS
30 שניות MOUNTAIN CLIMBERS
30 שניות מנוחה בין כל סיבוב.
אני שרדתי שלושה, הלחות פשוט הורגת (אבל גם זה אתגר ).
בסופ"ש גיליתי את אימון ה thursters המהנה ביותר. הייתי עם הילדים בים והבן שלי ביקש שאזרוק אותו באויר למעלה. נכנסו לתוך המים והנפתי אותו למעלה בתנועה של thurster, אישתי צחקה שהיא אמרה שכל כמה שניות ראו בקו האופק ילד עף באויר מעל הגלים ונוחת. הוא נהנה מאד ואני הרווחתי פעמיים. כמה עובדות הוא בן 3.5 קרוב ל 1.20-30 מטר ושוקל בסביבות 22 ק"ג (בלי עין הרע, הוא קיבל את הגנים של הצד שלי), סה"כ השתוללנו ככה קרוב ל 30 דקות. התוצאות של האימונים, פשוט מדהימות אותי תמיד.

הוסף רשומת תגובה