אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מצטער שנעלמתי ליומיים. קורה.

בוקר טוב ושבוע טוב במעט איחור. היום פק"ל בשם ג'ייסון. עצבני ומחייב התאמה ליכולת האישית:
100 סקוואטים
5 muscle up (למי שאין טבעות יחליף במתח + דיפ במספר כפול, כלומר 10 מתח ועוד 10 דיפ)
75 סקוואטים
10 muscle up
50 סקוואטים
15 muscle up
25 סקוואטים
20 muscle up
פרסמו בהערות מה עשיתם.
בימים האחרונים עשיתי כמה אימונים שונים מהרגיל. ביום שיש רצתי על מצוק הכורכר המקסים של חוף הבונים משהו כמו 3 ק"מ. במוצאי שבת עשיתי את האימון "ההורג", עם 28 ק"ג במשקולת יד, כפיפות בטן עמוקות כנדרש וכו'. בצעתי שלושה סיבובים (במקום חמישה) בעשרים דקות וחצי. אמש עשיתי לראשונה טבאטה ריצה (20 שניות ריצה, 10 שניות מנוחה, כפול 8), ועוד קצת כח.
לסיום: מי שעוד לא בנה לעצמו, מומלץ לבנות זוג מקבילונים קטנים. מצוין לאימון שכיבות שמיכה וגם ל L (בתמונה).

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

מה הציון שלך בטבטה?
זאת אומרת, כמה מרחק עברת?

אני לא יודע מהו המרחק בדיוק, אני צריך למדוד ואעדכן. בכל מקרה כל המסלול (למעט 50 המטרים הראשונים) הוא בעלייה נוראית, כך שדי הרגשתי שאני מתחפר במקום במקום להתקדם. עם זאת, נראה לי שזו הדרך היעילה ביותר לקידום סבולת. אני רוצה לשלב טבאטה ריצה לאחר אימונים פעם בשבוע.

כן.. זו נראית דרך מצויינת ומזכיר את קרוספיט אנדורנס. האמת היא שבקרוב, כשאני אחזור לשגרת אימונים מלאה, וכשייגמרו לי הבגרויות אני רוצה להתחיל להתאמן בשיטה. נראה לי חזק ברמות.

אגב, שאלה:
מה דעתכם על הפוס-מת'וד? למרות שבהתחלה זה מלהיב, זה פשוט נראה לי לא נכון. לא ראיתי אף אד רץ ככה, לא מרתוניסטים, לא רצי מרחקים קצרים, לא משוכות, אף אחד.
אפילו בסרט שראיתי בנשיונל ג'יאוגרפיק תיארו איך הרגליים עובדות ולמה הן כ"כ יעילות במרחקים ארוכים (אמרו שיש לדרוך על העקב ושהוא מרופד כדי לבלום זעזועים..).
מה דעתכם בעניין? מאמצים את הPOSE או לא?

היום וויתרתי על האימון בגלל אילוצים ועשיתי מאה מתח. היה קשה ולקח 6 וחצי דקות, הרבה יותר ממה שציפיתי.
עכשיו אני לא מצליח ליישר את הידיים..

לילה טוב.

היום עשיתי דדליפט (אני מקווה שעשיתי נכון) ולאחר מכן שיחקתי כדורגל (לא עמדתי בפיתוי) ובגלל זה לא אעשה מחר את הריצת 400 (אני עושה את האימון למתחילים) יש משהו שלא נראה לי בחימום של קרוספיט מכיוון שהוא אנאירובי (10 מתח 10 דיפ 10 בטן ועוד...) אז אם אני עושה אותו אני לא אמור יום אחר כך לתת מנוחה לשרירים? או שהריצה באה לבד בלי חימום (ועם מתיחות אחרי)

החימום של קרוספיט הוא אימון בפני עצמו בשביל רוב האנשים.
בתכלס, אני לא מוצא שום סיבה הגיונית לבצע אותו חוץ מהתשה מוקדמת של השרירים.
החימום שעובד לי הכי טוב מורכב מקפיצות בחבל, קצת עבודת טבעות, עשר עליות מתח, סקוואטים חופשיים וזהו, מרגישים טוב לאימון. אם יש אימון של חזרות כבדות 7*1 או 5*3 או CFT אני מבצע חימום ייעודי במשקלים של עד 80-90 % מהחזרה הראשונה.

בהצלחה.

הוסף רשומת תגובה