אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אימונים אחרים לגמרי

היום אימון של 400 מטר צעדי ענק. אחר לגמרי. ספרו בכמה זמן ובכמה צעדים השלמתם את המסע המפרך הזה. מתחילים יעשו פחות (!) או שתפרקו לכם את הרגליים. 

ועוד בעניין שיטה מול שיטה הנה שני סרטונים ששווה לראות ולהנות.
האחד, טריילר מסרט מרוקי 4. אמנם זה סטאלונה, אבל אי אפשר שלא להעריך ולהנות מהקיטש ההליוודי שמציג נפלא את היפה והמצוחצח מול האגרסיבי והקשוח, את הפשוט מול המתוחכם, את הבסיס מול המותרות. את אמריקה של פעם מול המזרח של פעם. ואולי, בהשאלה, שם את קרוספיט נגד העולם (??). 




והסרטון שני הוא מהבלוג הנחמד FitQuest , שהמליץ לי עליו צבי (שכרגע בדרכו להסמכת מדריכי קרוספיט!). בלייר מוריסון, מספר 7 במשחקי קרוספיט האחרונים, סוס רציני, וכרגע מעביר את זמנו באירופה. הנה אימון מדהים שערך בחווה אחת כפרית אי שם בהולנד. ראו ותהנו (אחרי הדיבורים זה מתחיל).




ספרו לנו מה אתם חושבים על אימונים "כאלה" מול אימונים "כאלה".
האם אתם מאלתרים אימונים/משקולות/מקומות מדי פעם?
ספרו לנו על האימון המוזר האחרון שלכם.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 6 comments

6 הערות קוראים:

אני מת להכניס אימונים פרמטביים כאלו אל חיי האימונים שלי, אני מנסה להשיג ציוד בשביל זה (מה נעשה סטודנטים צריך לחסוך בכסף), חבר שלי הביא לי רעיון יפה לKettlebell לעשות תבניות מעץ שפורמיקה חלקה מבפנים למלות במלט (כמובן שנשקול אותו לאחר הערבוב במים וחול) ולמלא את התבנית במלט כשאת הידית יכול למלא מקום ע"י חבל עבה וPVC עוטף אותו, לאחר מכן יש ספריי שיוצק שכבה פלסטיק כזו שיספיק לפחות ל3 Kettlebell (להערכתי עניין של 100 שקל ל3 משקולות) ... רעיון גדול אני אנסה זאת בעוד מן הימים....
בכל אופן כמו שאמרתי אני רוצה להכניס לשגרת האימונים שלי אימונים כאלו של גרזן\פטיש 5קג' חבל משיכות של דברים כבדים... אבל בינתיים אני מתאמן לפי תרגילים מהאתר http://bodyweightculture.com תרגילים ע"פ משקל גוף...
דרך אגב דאעל התחלתי עם תזונה בלי פחממות (אורז,פסטה,קוסקוס,תפו"א וכו') הלכתי פחות או יותר לפי הכיוון שלך, התחלתי בטפריט זה כבר לפני חודשים ושבוע שעבר ביצעתי בדיקות דם יש תוצאות משמחות שהורדתי את הסוכר מ-120 לאחר צום ל-108 אבל הכולסטרול שלי נמוך כרגע אני לא יודע איך לאזן את התפריט שלי כדי שאף אחד מהמדדים (סוכר או כולסטרול) יהיו מחוץ לתחום (למעלה מדי או למטה מידי)....אני אשמח לשמוע עצות תודה לכולם על ההקשבה כי חפרתי

באתר של "ספורט מיכלין" ניתן לקנות קטלבלס במחירים זולים יותר מאשר ב"אנרג'ים" או ב"איתנים קטלבלס", לדוגמה:
בספורט מיכלין קטלבל של 16 ק"ג עולה 280 ש"ח ובשתי החנויות האחרות היא עולה 320 ש"ח. קטלבל של 8 ק"ג עולה 410 ש"ח וב"איתנים" היא עולה 480 ש"ח.

שווה לוודא טלפונית עם החנות קודם למקרה שחלה טעות באתר או בהבנה שלי.

*אין לי שום קשר ל"ספורט מיכלין" בשום צורה שהיא.

ביצעתי את האימון היום + הבת שלי במנשא גב ,200 לאנג'ים ,לא לקחתי זמן.
מיותר לציין כי גם אני וגם הבת שלי לא ממש נהננו מהסיפור הזה :)

טוב,יש לנו affiliate רישמי ראשון בארץ שמופיע באתר הראשי.אם הכל ילך כמתוכנן,הפתיחה בינואר 2010

עומרי, כבוד עצום!
בקרוב החגיגות, אנו מחכים.

אלון וכולם, אצל אורי הירש יש מהיום 10% הנחה מהמחירון שבאתר למי שמגיע ומציין "קרוספיט ישראל" - ולמען הסר ספק - אני לחלוטין לא מרוויח כלום מזה, וממליץ שאכן תבדקו ותשוו מחירים בעצמכם.
כדאי לדעת שלאורי יש עכשיו גם טבעות במחיר סביר מאוד וגומיות למתח, למתחילים.

אז מיד אחרי שהחלטתי להתחיל לעקוב אחרי הWOD היומי באתר, החיים החליטו אחרת ועברו עלי שבועיים של המון לימודים ומעט מאוד קרוספיט

חזרתי לשגרה עם האימון של הסקווטים והברפיז מתחילת השבוע. ההפסקה עשתה את שלה, והאימון פשוט לעס וירק אותי.

4 סיבובים ב20 דקות, סקווטים עם 75 קילו (משקל גוף)

יש לי פינה חמה בלב לאימוני "איש מערות" שכאלה.
הם נוטים להיות יותר פונקציונליים מאימוני משקולות רגילים, ובעיקר יותר מהנים.

מקור ההשראה העיקרי שלי בתחום הזה הוא הסרטים של caveman training (חפשו ביוטיוב). אני לוקח תרגילים משם ומשלב אותם לפורמט של FGB. לדוגמא:

דקה של ריצה במדרגות
דקה של הליכת דב (ללכת על 4 הגפיים)
דקה של מתח מאוזן
דקה של שכיבות סמיכה
דקה של משיכת חבל (יושב על שטיחון ומושך את עצמי לעבר הקיר)
דקה הפסקה בין כל סיבוב, סך הכל 3

הוסף רשומת תגובה