אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

טבאטה חזרה לעיר

שבוע טוב. הערב טבאטה. למי שלא מכיר (איך יכול להיות שמישהו עוד לא מכיר?), זהו אחד מהאימונים שמהווים את סימן ההיכר של קרוספיט. אחר לגמרי וכיף מזוקק. מכל מקום, האימון הולך ככה: 32 סיבובים של 20 שניות עבודה ועשר שניות מנוחה בזה אחר זה (סה"כ אימון של 15 דקות וחמישים שניות ברצף). בכל אחד משמונת הסיבובים הראשונים - נעשה עליות מתח, בשמונת הסיבובים הבאים - כפיפות מרפקים, בשמונת הבאים - כפיפות בטן מלאות, ובשמונת האחרונים - סקוואטים ללא משקל. אין שום הפסקה בין תחנה לתחנה (למעט 10 השניות הקבועות בסוף כל סיבוב). הציון עבור כל תחנה הוא מספר החזרות הנמוך ביותר שבוצע בתחנה (כלומר, אם עשיתם בסט הראשון 13 עליות מתח ובסט השביעי 4, הציון שלכם הוא 4 - מכאן שחשבוה אסטרטגיה אגרסיבית אך גם שמירה על הכוחות).
כדי למדוד לעצמכם זמני עבודה ומנוחה, ממליץ על האפליקציה הקטנטונת והחמודה הזו (שימו לב שצריך לפני זה להתקין JRE של Java, לינק שם גם). פרסמו תוצאות וסה"כ חזרות ושיפור, אם היה, בהערות.

ביום שישי, לכבוד שבת, בצעתי את חמשת סיבובי החתירה, סקוואטים ופשיטות גו שהחסרתי מתחילת השבוע. היה מזג אויר קר ותומך (נהדר לאימון סבולת), והשלמתי את חמשת הסיבובים כנדרש בדיוק ב 24:42, שזה פחות מחמש דקות לכל סיבוב. הרגיש ממש טוב.

ובתמונה: מוטיבציה. קרוספיט אמריקאי בעיראק.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

אתמול החסרתי אימון (הלן) והיום החלטתי לא להשלים אותו, אלא לקפוץ ישר לקרוספיט טוטאל.

אחריי חימום טוב:
סקוואט : 68 ק"ג, היה ממש, אבל ממש קל.
שולדר פרס : החלטתי להשתולל, 48 ק"ג, בקושי עברו את הראש. לא הצלחתי.
דדליפט : הייתי הכי אגרסיסי שאני יכול, ובכול זאת לא הצלחתי להרים את 91 הקילוגרמים שהצלחתי להרים לפני שבוע.


היה מוזר, אבל כיף.


שבוע טוב.

כרגיל אחרי אימון, שבו אתה מרגיש כאילו לא מיצית כמו ביום שישי (powerclean). מגיעה טבאטה וקורעת לך את הצורה. אימון מצויין שמורגש עוד הבוקר, חבל רק שעכשיו ראיתי את האפלקציה של השעון.

הוסף רשומת תגובה