אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

דיאן בסין

שלום לכולם. היום הפק"ל נקרא דיאן, וזה אומר שלושה סיבובים על זמן, 21 חזרות בראשון, 15 בשני ו 9 בשלישי של דדליפט 100 ק"ג וכפיפות מרפקים בעמידת ידיים. אימון חילופי הוא לטפס עד לראש החומה הסינית בטמפרטורה של 2 מתחת לאפס. אני בחרתי באופציה השניה. היה אחלה. כשעומדים שם למעלה מבינים שהחבר'ה הסינים רציניים לגמרי שהם מתכוונים לבנות משהו.
באופן די דומה ראינו היום את חלק ממבני האולימפידה. מי שלא ראה את בניין בריכת השחיה (בצורת בועות מים, משהו מגניב ביותר) או את האיצטדיון האולימפי המרכזי (בצורת קן ציפור?) לא ראה מבנים מטורפים מימיו. שאפו על הסינים.
עוד הספקנו לבקר היום בקברי שושלת מינג. אפשר לומר שהקיסרים הסינים ידעו לחיות ולא פחות מזה, ידעו למות. קצת הגזימו הייתי אומר עם אחוזות הקבר (על הדרך הכריחו לקבור איתם גם את הקיסרית, הפלגשים וכמה אלפי עבדים. נכון, כולם בחרו למות ביום בו מת הקיסר, שיהיה לו נעים). אבל סה"כ מרשים ביותר.
שבת שלום מסין.
פרסמו אימונים ומחשבות בהערות.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

עכשיו סיימתי את דיאן, את אותו הפק"ל עשיתי ביום רביעי ולקח לי 4:29. היום הגבהתי את הרגליים יותר בכפיפות מרפקים וזה לקח 5:32.
מעכשיו כפיפות המרפקים בעמידת ידיים הן המטרה, נראה לי שאני ודיאן וכל אחיותיה שכוללות תרגילים כאלו נפגש הרבה בקרוב.

היום בצעתי את האימון של הפרונט סקוואט, היה גרוע למדיי.
לא נורא, מחר ננסה לשבור את השיא שלי בסינדי .

אתמול הייתי עם חבר וניסיתי לבצע שכיבות סמיכה בעמידת ידיים *אמיתית*. פשוט לא להאמין כמה שזה קשה, הצלחתי שתיים בקושי..

סופש מדהים לכולם! (במיוחד לדאעל שרוקד ומפזז לו בסין הרחוקה)

דייט עם דיאן במשקל נמוך. 60 קילו בדדליפט וכפיפות מרפקים עם רגליים מוגבהות (מטר וקצת). 9:30. לא מיהרתי כי לא רציתי להגיע למצב של דדליפט מכוער אבל מהיר ומסוכן.

הוסף רשומת תגובה