אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

דרישת שלום לננסי מהונג קונג

שבוע טוב חברים. יום שישי היה מנוחה והחסרתי פוסט, כי היה יום רצוף ועמוס כאן בהונג קונג. שבת, אם אתם מתעניינים, היתה נחמדה מאוד ואכלנו בבית חב"ד כאן. חמודים לאללה.
היום הפק"ל נקרא ננסי והוא כולל חמישה סיבובים שבכל אחד נעשה ריצת 400 מטר ו- 15 חזרות של overhead squat עם 40 ק"ג (או פחות משקל, הכל לפי היכולת).
ועכשיו נתפנה לכמה חוויות כאן מהונג קונג. אז ככה: זהו למעשה הקניון הגדול בעולם. זה לא גדול או מאוד גדול. זה פשוט אינסופי. כמות החנויות כאן היא בלתי נתפסת, והכל עובד שבעה ימים בשבוע, מבוקר ועד חצות. כל מה שעולה על דעתכם ניתן לקנות כאן, החל ממותגי היוקרה (בכל פינה לואי ויטון, פראדה וכ'), וכלה בתמנונים מטוגנים על שיפוד (הלהיט המקומי, מסריח פחד). וכולם קונים ומתרוצצים, ערב רב של סינים, הודיםם, יפנים, וכל מיני אחרים. מה שבטוח, שמרוב אנשים אין שום סיכוי לרוץ כאן, אז המשכתי רק לכתוב על כושר ולא לעשות כלום עם עצמי. לא נורא, מחר חוזרים ואם הכל ילך כמתוכנן, יום שני בערב נתאמן כבר בבית, חזרה לשגרה.
בתמונה: שני תיירים על Victoria Peak, היא הפסגה הגבוהה בהונג קונג, שמשקיפה על נוף המגדלים המטורף שלמטה.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

היום ה-50 המייאשים.
שברתי שיא.
היה קשה.
אני מת.

ראיתם שהממשק של הוספת התגובה הפך לעברית?

25:18 שניות.
היה קשה בצורה מטורפת.
הבורפיז לקחו לי כ-5 דקות שלמות.
הפחתתי משקל בקטלבל סווינג (כדור כוח של 9.5 ק"ג).
לפני חודש בערך לקח לי 32:20 דקות, השתפרתי.

לילה טוב לכולם, ושבוע טוב.

לקחתי את אחותי, אחי ואישתו למסלול ריצה ועשינו ננסי עם מקלות מטאטא. אני סיימתי מותש ב- 15:30

אור, אני מנסה לעשות קיפ במתח. הבעיה העיקרית היא שמוט המתח בחדר הכושר שאני עובד בו מאוד קרוב לקיר ולכן קשה לעשות קיפ גדול בלי לרסק את הברכיים בסולמות השוודים המעצבנים האלה. אני מנסה לפתח קיפ יותר צפרדעי (קצת כמו אנני).

גם הצפרדע הזה עובד נהדר, למרות שאני אישית מעדיף את הגרסה של גרג.

הוסף רשומת תגובה