אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אליזבת והקיסר האחרון

שבוע טוב. היום הפק"ל נקרא אליזבת והוא כולל שלושה סיבובים 21-15-9 של 60 ק"ג קלין ודיפ טבעות.

ועתה לעדכוני סין:
היום (שבת) הסתובבנו בכיכר טאיאנמן המדהימה. והענקית. כל דבר שהסינים בונים זה הכי גדול שיש. ככה זה כיש מיליארד איש להכניס לכיכר אחת. מכל מקום, הסתובבנו גם בחוטונגים, שזה השכונות הקטנות, הצפופות (והדי מסריחות) של בייג'ין שנצלו (לעת עתה) משיני הדחפורים והיזמים. אוירה מיוחדת ותרבות של פעם.
במוצאי שבת ראינו מופע קונג-פו. ואוו. יש שם איזה 40 קונגפוצונים שמקפצים, מתהפכים, מנופפים בחרבות ומתעופפים באויר במשך שעה וחצי. רמה גבוהה ביותר. האמת שהיה יקר אבל כדאי.
חוץ מזה, המלון שלנו יושב ממש בלב העיר, על ציר מרכזי ביותר (Xidan), שבו כל מטר יש מרכז קניות אחר של 8 קומות לפחות. והסינים קונים כמו משוגעים. יקר (!), מערבי לגמרי, ומיליוני צעירים עם קוצים קונים מכל הבא ליד ואוכלים מרשתות מזון מערביות שתפסו פה חזק מאוד (כל מטר מקדונלד, KFC, סטארבקס, וכו'). בקיצור, סין צועדת מהר וחזק לאמריקה.
בתמונה: שניים מידידיי בעמדת השמירה בקברו של קיסר מינג המנוח.
שבוע טוב.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

אליזבת גדולה עלי בשלוש מידות. אני לא מיומן בקלין ויקח לי כמה שעות טובות לעשות 45 דיפס. לכן עשיתי היום שיעור אישי עם עצמי על טכניקה של קלין בעזרת מוט ריק (20 קילו). אני כנראה רחוק מאוד מלעשות משהו שדומה לקלין אבל יש שיפור. בין לבין עשיתי סטים של דיפס על מכשיר הגרביטרון.
מישהו יודע איפה קונים medicine ball?

עד 6 ק"ג
http://www.energym.co.il/prodinfo.asp?id=282

לדעאל ועפרה שבוע טוב!תמיד חשבנו שאתה יודע לכתוב רהוט יפה ומעניין אבל תמיד זה שוב נעים לקרא. תשלחו תמונות נוספות .אמא ואבא וגם סבתא שיושבת לידי ליד המחשב ,רואה את התמונות שלכם ומתפעלת מפלאי הטכניקה והמחשב . אוהבים.

אחלה עדכון סיני, נהנתי מאוד לקרוא.
יש מרכזי קרוספיט איי שם בביג'ינג? D:


medicine ball לדעתי לא משתלם לקנות, הכדורים מאוד מאוד יקרים. כדאי לקנות רק אם אתה מתכנן להשתמש בהם בסקוואט, או בזריקת כדור על הקיר בשכיבה (פאט והחברים עשו את זה בסרט האחרון שלהם..). הרבה יותר זול לקנות או לקחת כדור כדור-סל משומש, לחורר אותו ולמלא בחול עד המשקל הרצוי...

היום החלטתי לא לבצע סינדי מלאה בגלל שמחר יש לי פיזיוטרפיה, ובפעם האחרונה שהתאמנתי חזק לפני לא יכולתי לזוז וזה היה מאוד מרגיז.

בכול-מקרה לקחתי זמן של 10 דקות והצלחתי לבצע 14 סיבובים מלאים וטובים, היה קשה.
אני עדיין מרגיש את הלב.

לילה טוב, ושבוע חדש ומדהים!

לדעאל ועפרה שלום רב , אנו עוקבים אחרי העידכונים מושמחים שאתם נהנים. אוהבים אמא ואבא.

הוסף רשומת תגובה