אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ריצה או חתירה

בוקר טוב שנחאי. היום פק"ל פשוט וקל: ריצה או חתירה של חמישה ק"מ. סוף סוף פק"ל שאוכל לעשות כאן.

אמש הלכתי לחדר הכושר המשוכלל כאן, אבל לצערי הסתבר לי שהוא משוכלל מדי. יש ארבעה (!) חדרי כושר, בקומות שונות (!!), אחד לאירובי בלבד, עם כל המכשור בעולם, אחד לעבודת משקולות (כנ"ל), אחד למתיחות, כדורים וכאלה, ואחד לשחיה ופעילות רטובה. מכל מקום, הקונספט לא ממש מתאים לתחנות של קרוספיט, אז עשיתי אימון מבוסס משקולות, אבל גם כאן אי אפשר להפיל כלום על הרצפה אז קלין לא ממש אפשרי. בקיצור, עשיתי דדליפטים (עד 120 ק"ג), סקוואט אחורי (עד 90 ק"ג), סטים של מתח וכל מיני כאלו. לא ממש מובנה אבל אני מקווה שיעיל. מהיום אחה"צ חוזרים לבילויים (אחרי יומיים עבודה), בתקווה לראות עוד קצת ממה שיש לשנחאי להציע. ויש לה.


בתמונה: עוד ישן וחדש בשנחאי. מלפנים, רחוב עני ואומלל ומאחור המלון שלנו, כולו פאר והדר, עם כתר על הראש (מאיר בלילה). ביום טוב, אם מסתכלים ממש ממש טוב, אולי אפשר לראות אותי מציץ מחדר המלון.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 2 comments

2 הערות קוראים:

היו לי כוונות טובות לסיים את כל הריצה אבל זה התברר כלא אפשרי. רצתי 3 קילומטר ב 18 דקות על מסלול עם 1% שיפוע.

אני יכול להבין אותך, בן. בקרוספיט הדגש שמושם על פעילות אירובית הוא קטנטן ככה שללא אימון נוסף על ה-WOD כנראה שלא תגיע למרחקים הארוכים (10 ק"מ?).
בכול מקרה, כבוד על הניסיון, בפעם הבאה רוץ בחוץ, זה הרבה יותר מהנה.

היום עשיתי בפעם הראשונה בחיים את אליזבת', היה מעניין משהו.
את הקלין עשיתי עם 14 ק"ג במתכונת של 31-25-19. היה קל ולא מורגש בעליל, בפעם הבאה נעשה 41-35-29.
הרינגס-דיפ הרסו אותי לגמריי! את ה-9 האחרונים עליתי "בכאילו", עם קפיצות ועיוותים מצחיקים שגרמו לכול מי שראה אותי לתהות בליבו מה האידיוט הזה עושה בחוץ מתפתל על הטבעות עם מכנסיים קצרים.
בניגוד למתודה שלי על אימוני קרוספיט לא לקחתי זמן (לקחתי, אבל לא ייחסתי לו חשיבות).

לילה טוב!

הוסף רשומת תגובה